Kategorie
inne, nie mieszczące się w kategorjach

Dłóższe używanie wp, polubiłem go trochę.

Serio, wp jest git, ale nie taki intuicyjny, jak piszą.

Co mi się w nim podoba?

1. ponad 200000 wtyczek.
2. nawet fajny interfeis.
3. Radzi sobie nawet, bez ftyczek.

mam stronę.

Mam własną stronę.
tu jest link.
ma tagże forum.

test

Kategorie
Windows.

windows się zepsuł.

Witam.
Głuwny laptop ma problemy z systemem, więc jest w serwisie.
Pisze z szkolnego.
Jutro mamy wiedzieć, czy im się udało.

taki test

###teścik panowie.
a macie coś, co uwielbiacie.

Kategorie
Uncategorized

Testowy wpis z klienta.

Siema!
Wątpie, aby to to się dodało, ale zobaczymy.
Testtt

Kategorie
inne, nie mieszczące się w kategorjach

wordpress, wrażenia.

WordPress jest dobry, ale dla zaawansowanych.
Dla początkujących jest beznadziejny.
Jego największym atutem jest możliwość instalowania dodatkuw.
Ale minusem jest nie zbyt przyjazny interfejs.
Jego interfejs może przerażać, bo sam się go przeraziłem.
Dalej nie umiem go opanować.
NP. jak dodać nagłuwek bez pisania htmlu.
Tego to nikt nie wie chyba, jak zrobić w tym starym edytorku.

Kategorie
inne, nie mieszczące się w kategorjach

Testowałem mac OS.

Witam.
Muszę powiedzieć, że w szkole testowałem mac OSa na macu mini.
I muszę powiedzieć, że jest skomplikowany.
np.
otwarcie plikó, etc.

Kategorie
Windows.

Moje NVDA robi mimsikusy.

Witam.
Ostatnio NVDA robi mi psikusy.
a to przestaje się odzywać, a to reaguje z opuźnieniem.
Co za dziamgajstwo się z tego NVDA robi niestety.

Kategorie
gadacze uniwersalne.

Vocalizer, spoko gadacz.

Witam.
wczoraj zainstalowałem wszystkie głosy vocalizera do mojego SAPI 5, no i śmiga, lepiej, niż głosy MS.
Polecam krackować ten produkt.
a o to link:

http://kostenloserwarez.blogspot.com/2016/05/nuance-vocalizer-expressive-tts-523.html